Google Ads планує провести трансформацію у 2025 році і зробити AI основою в діджитал маркетингу. Брендон Крейхем заявляє, що ця трансформація сильно змінить взаємодію бізнесу з клієнтами.
Представники компанії Google заговорили про «сейсмічне зрушення» у сферах пошуку інформації та взаємодії клієнтів із бізнесом. Рекламодавцям потрібно швидко пристосуватися до нових умов роботи, щоб зберегти клієнтську базу і не втратити свої переваги.
Компанія Google орієнтується на 3 основні аспекти. Це використання AI-інструментів, пошук інформації не за ключовими словами, поліпшені можливості вимірювання.
Маркетологи зможуть створювати привабливий контент, застосовуючи функціонал сучасних інструментів. Маркетологам будуть доступні функціональні AI-інструменти. Така особливість дасть змогу фахівцям швидко підлаштуватися до змін у вимогах і вподобаннях клієнтів.
Поведінка користувачів у пошуковиках поступово переходить до мультимодальності. Користувачі більше не хочуть вводити традиційні ключові запити, а поступово переходять до зображень, відео, текстових описів. Інструменти штучного інтелекту зроблять пошук інформації більш захопливим, інтуїтивно зрозумілим.
Радимо прочитати статтю “Використання нейромереж для створення контенту”
За допомогою AI дані будуть більш точними, а також удосконаляться методи аналізу ефективності кампаній. AI буде використовуватися для оптимізації ефективності маркетингових стратегій.
Очікується, що AI-революція позитивно вплине на способи, за допомогою яких користувачі знаходять потрібні послуги та товари. Основні зміни для рекламодавців:
Якщо рекламодавці ігноруватимуть важливі зміни, то це може стати головною причиною втрати конкурентоспроможності. Необхідно підлаштовуватися під нові умови роботи, щоб конкурувати з іншими бізнесменами в новому цифровому середовищі.
Генеральний директор компанії Google розробив власну стратегію. Частиною стратегії Сундара Пічаї є масштабування популярної платформи Gemini. Є велика ймовірність того, що платформа інтегрується в деякі рекламні продукти. Це такі продукти:
Основні рекламні продукти створюються на базі штучного інтелекту. Використання інструментів AI не означає, що будуть порушені правила дотримання конфіденційності даних користувачів.
Штучний інтелект у 2025-му році входить у різні сфери, не стане винятком і пошуковий маркетинг. Бізнесам необхідно негайно починати підготовку до впровадження нових технологій, щоб продовжувати конкурувати у своєму напрямку. Представники бізнесу можуть проводити експерименти з інструментами Google, адаптувати стратегії до нових правил роботи.
Радимо прочитати статтю «Які зміни відбудуться у 2025 році в Google Ads?»
Технологічна революція дає брендам хороші шанси на поліпшення взаємодії з аудиторією. Цифровий світ стрімко змінюється, тому бізнесменам завжди потрібно бути в курсі нововведень.
Зовсім скоро ми побачимо перспективне майбутнє цифрового маркетингу. Будь-який бізнес працюватиме ефективніше, якщо він зможе «подружитися» з інноваційними AI-технологіями.
Профілактика та лікування фузаріозного та вертицильозного в’янення огірківФузаріозне в’янення огірків – одне з найбільш згубних…
Фініки – це смачний і корисний продукт, який використовується в багатьох кулінарних стравах і десертах.…
Що таке сапропель і як його використовувати?Практично всі садівники знають про користь добрив органічного типу,…
Грам в КілограмівКонвертувати з Грам в Кілограмів. Введіть суму, яку потрібно перетворити і натисніть кнопку…
9.15: Обсяг трикутних призмЗ трикутною призмою дві паралельні грані – трикутники, а інші грані –…
Запуск бізнесу на Amazon — це потужна можливість вийти на міжнародний ринок, не виходячи з…