Google Ads планує провести трансформацію у 2025 році і зробити AI основою в діджитал маркетингу. Брендон Крейхем заявляє, що ця трансформація сильно змінить взаємодію бізнесу з клієнтами.
Представники компанії Google заговорили про «сейсмічне зрушення» у сферах пошуку інформації та взаємодії клієнтів із бізнесом. Рекламодавцям потрібно швидко пристосуватися до нових умов роботи, щоб зберегти клієнтську базу і не втратити свої переваги.
Компанія Google орієнтується на 3 основні аспекти. Це використання AI-інструментів, пошук інформації не за ключовими словами, поліпшені можливості вимірювання.
Маркетологи зможуть створювати привабливий контент, застосовуючи функціонал сучасних інструментів. Маркетологам будуть доступні функціональні AI-інструменти. Така особливість дасть змогу фахівцям швидко підлаштуватися до змін у вимогах і вподобаннях клієнтів.
Поведінка користувачів у пошуковиках поступово переходить до мультимодальності. Користувачі більше не хочуть вводити традиційні ключові запити, а поступово переходять до зображень, відео, текстових описів. Інструменти штучного інтелекту зроблять пошук інформації більш захопливим, інтуїтивно зрозумілим.
Радимо прочитати статтю “Використання нейромереж для створення контенту”
За допомогою AI дані будуть більш точними, а також удосконаляться методи аналізу ефективності кампаній. AI буде використовуватися для оптимізації ефективності маркетингових стратегій.
Очікується, що AI-революція позитивно вплине на способи, за допомогою яких користувачі знаходять потрібні послуги та товари. Основні зміни для рекламодавців:
Якщо рекламодавці ігноруватимуть важливі зміни, то це може стати головною причиною втрати конкурентоспроможності. Необхідно підлаштовуватися під нові умови роботи, щоб конкурувати з іншими бізнесменами в новому цифровому середовищі.
Генеральний директор компанії Google розробив власну стратегію. Частиною стратегії Сундара Пічаї є масштабування популярної платформи Gemini. Є велика ймовірність того, що платформа інтегрується в деякі рекламні продукти. Це такі продукти:
Основні рекламні продукти створюються на базі штучного інтелекту. Використання інструментів AI не означає, що будуть порушені правила дотримання конфіденційності даних користувачів.
Штучний інтелект у 2025-му році входить у різні сфери, не стане винятком і пошуковий маркетинг. Бізнесам необхідно негайно починати підготовку до впровадження нових технологій, щоб продовжувати конкурувати у своєму напрямку. Представники бізнесу можуть проводити експерименти з інструментами Google, адаптувати стратегії до нових правил роботи.
Радимо прочитати статтю «Які зміни відбудуться у 2025 році в Google Ads?»
Технологічна революція дає брендам хороші шанси на поліпшення взаємодії з аудиторією. Цифровий світ стрімко змінюється, тому бізнесменам завжди потрібно бути в курсі нововведень.
Зовсім скоро ми побачимо перспективне майбутнє цифрового маркетингу. Будь-який бізнес працюватиме ефективніше, якщо він зможе «подружитися» з інноваційними AI-технологіями.
Азбестові тканини АТ ГОСТ 6102-94 є спеціалізованим класом текстильних матеріалів, які виготовляються з волокон хризотил-азбесту,…
Сучасна упаковка давно перестала виконувати виключно захисну функцію. Вона стала важливою складовою маркетингової стратегії, що…
Зберігання зернових культур – один з найбільш вразливих етапів агровиробництва. Навіть якісно зібраний урожай може…
Якісна оптика давно стала невід’ємним елементом спорядження для тих, хто проводить час на природі. Вона…
Тепловізор є незамінним приладом для орієнтування на місцевості та розпізнавання цілей в умовах низької видимості.…
Міста стикаються з проблемами трафіку, шуму, забруднення повітря та зниженням якості життя мешканців. Дніпро —…